.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آل سعود از لشكركشي به بحرين پشيمان مي‌شوند

امام جمعه مركز مازندران گفت: آل سعود از لشكركشي به بحرين و كشتن مردم اين كشور پشيمان مي‌شود. 

آيت‌الله نورالله طبرسي امروز در نماز جمعه مروز مركز استان مازندران با تاكيد بر تقواي الهي در بين مومنان اظهار داشت: مومنان تقواي الهي را پيشه كنند تا بركت در جامعه اسلامي ساري و جاري شود.
وي با بيان اينكه پيامبران زيادي براي دعوت انسان‌ها به دين الهي در دوران‌هاي مختلف حضور داشتند، تاكيد كرد: بهترين دين الهي اسلام است كه براي همه مسائل انساني برنامه دارد و بايد اين دين الهي و فرهنگ نبوي در جهان ترويج شود.
طبرسي با اشاره به اتقاقات سياسي سال 1389 در كشور ما بيان داشت: برخي كدورت‌ها در كشور در محافل سياسي بايد برطرف شود و همگام با تغيير طبيعت دل‌ها نيز نسبت به يكدگر رئوف و مهربان باشد.
امام جمعه ساري در ادامه با اشاره به ديدار اعضاي نمايندگان مجلس خبرگان رهبري با ايشان افزود: بايد منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي به سياسيون در كشور اجرا شود و همگام با نوروز خانه‌تكاني در دل‌ها نيز بايد انجام شود.
وي با اعلام اينكه پيام رهبري در اجلاسيه خبرگان همدلي و اتحاد بين آحاد جامعه اسلامي به ويژه گروه‌هاي سياسي است، تاكيد كرد: گروه‌هاي سياسي بايد به تبعيت از رهبر در ايجاد وحدت و همدلي تلاش كنند.
نماينده ولي فقيه در مازندران با تبريك پيشاپيش ايام نوروز بيان داشت: در اين ايام صله ارحام را به جا بياوريد كه اسلام در اين امر سفارش زيادي كرده و ديدار با خانواده‌هاي شهدا و جانبازان نيز در برنامه ديدار ايام عيد است.
طبرسي با تقدير از زحمات نيروي انتظامي مازندران براي كاهش حوادث چهارشنبه‌سوري در مازندران گفت: امسال در استان كمترين خسارت چهارشبنه‌سوري مشاهده شد.
وي به موج بيداري اسلامي مردم خاورميانه اشاره و تاكيد كرد: مردم اين منطقه ديگر تحمل استكبار و مطيع امر آمريكا و اسرائيل بودن را نمي‌پذيرند.
امام جمعه ساري با محكوم كردن نسل‌كشي در بحرين خواستار اقدامات موثر بين‌المللي براي پايان دادن نسل‌كشي در اين كشورها شد و تاكيد كرد: آل سعود از لشكركشي به بحرين و كشتن مردم اين كشور پشيمان مي‌شود.
وي در پايان تاكيد كرد: اين بيداري اسلامي ايجاد شده با كشتن انسان‌هاي بي‌گناه نه تنها خاموش نمي‌شود بلكه سبب اتحاد و همدلي تمام ملت‌هاي جهان مي‌شود.
نمازگزاران ساروي به تبعيت از دفاع از حقوق مردم بحرين و ابراز همدري با مردم بي‌دفاع اين كشور بعد از نماز جمعه امروز در شهرستان ساري در صفوف به فشرده، نسل‌كشي مسلمان در بحرين را محكوم كردند و خواستار اقدام جهاني براي پايان نسل‌كشي در اين كشور شدند.
ساروي‌ها با انتقاد شديد از حضور نظامي عربستان براي كشتار مردم انقلابي بحرين تاكيد كردند: حضور نظامي و نسل‌كشي مسلمان بايد هر چه سريع‌تر به پايان برسد و عربستان با حضور نظامي خود در بحرين تجاوزي آشكار در فرياد آزادخواهي ايجاد مي‌كند.
تظاهركنندگان ساروي تاكيد كردند: خون جوانان بحريني كه براي دفاع از آزادي‌خواهي قيام كردند به هيچ وجه پايمال نخواهد شد و انقلاب بحرين در روزهاي آينده به ثمر مي‌نشيند.
آنها در شعارهايشان ادامه دادند: همچنان كه انقلابيون مصري با تمام قوا در برابر استبداد به موفقيت رسيدند بحريني‌ها با اتكا به خداوند و حضور قاطع مردم حماسه‌اي ديگر در عرصه بين‌المللي ايجاد مي‌كند.
نمازگزاران ساروي با اعلام اينكه با تمام قوا حاضر به همراهي با مردم بحرين در اين قيام انقلابي هستيم، افزودند: تنها راه نجات از استكبار مقاوت و همدلي است و تكيه به ذات الهي عامل اصلي موفقيت است.
راهپيمايان مركز مازندران با بيان اينكه مردم ايران اسلامي با اتكا به خداوند و همدلي در قيام انقلابي بر ضد كفر پيروز شدند، تاكيد كردند: انقلابيون بحرين نبايد از حضور نيروهاي خارجي در كشور خود هراس داشته باشند.
ساروي‌ها خطاب به نيروهاي بحريني و عربستاني كه در كشتار بي‌رحمانه مردم شركت دارند، تاكيد كردند: با كشتار بي‌رحمانه مردم نمي‌شود از خروش انقلابي آنها كم كرد بلكه خون انقلابيون جان تازه‌اي به قيام مردمي خواهد و تنها لك ننگ بر پيشاني شما زده مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.